۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۹۲۵۸۳
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با شهادت حاج قاسم جایگاهی که تفکر و مکتب او در منطقه داشت به دنیا معرفی شد و زوایای پنهان آن نیز آشکار شد و همه دیدند این گفتمان در ایران و سایر کشورهای منطقه جایگاه بسیاری دارد.
کد خبر: ۶۷۷۷

تحلیل اشتباه آمریکا/ شهادت حاج قاسم تفکر و مکتب او را به دنیا معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، علیرضا نظری  با اشاره به سخنان مقام معظمی رهبری در جمع مردم قم اظهار داشت: دشمنان به ویژه آمریکا بر اساس پایه های تحلیلی غلط از اتفاقات منطقه تحلیل های اشتباهی می کنند و در نهایت به نتایج اشتباهی هم می رسند و یکی از آنها انتظاری بود که از حذف فیزیکی سردار سلیمانی داشتند.

وی افزود: آنها تصور می کردند اگر شخصی به نام سردار سلیمانی را به شکل فیزیکی حذف کنند جریان مقاومت از بین می رود و می توانند از خطری که در کمین اهداف و نقشه های سلطه گرانه و مداخله جویانه آنها است مصون بمانند و از مسیر شکست در منطقه خارج شود اما این یک اشتباه استراتژیک از سوی دشمن بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از ریشه تفکر سردار سلیمانی در باور ها و اعتقادات مردم ما غافل بودند گفت: جنایت فرودگاه بغداد موجب شد که غربی ها بفهمند اثرات شهادت حاج قاسم به مراتب از دوران فرماندهی ایشان در میدان بیشتر است  و انسجام، وحدت و همبستگی بین امت اسلام و حتی همه آزادگان جهان در سایر ادیان ایجاد شد.

نماینده خمین تصریح کرد:با شهادت  حاج قاسم جایگاهی تفکر و مکتب او در منطقه داشت به دنیا معرفی شد و زوایای پنهان آن نیز اشکار شد و همه دیدند این گفتمان در ایران و سایر کشورهای منطقه جایگاه بسیاری دارد و حضور مردم در مراسم گرامیداشت ایشان با وجود گذشت دوسال  در ایران، عراق و لبنان بیانگر این موضوع است که تفکر ایشان از جغرافیای ایران فراتر رفته است./خانه ملت.

پایان پیام.

برچسب ها: ترور سردار سلیمانی ایالات متحده آمریکا نمایندگان مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار